Warning: Attempt to read property "name" on int in /var/www/ertdev1.oryx.gr/wp-content/themes/generatepress_child/taxonomy-show.php on line 65
91,6 – 105,8
Το τελευταίο μέρος του αφιερώματος του Πρώτου Προγράμματος στην Οδική Ασφάλεια επικεντρώνεται στον ανθρώπινο παράγοντα, στο κόστος της σωματικής αλλά και ψυχικής αποκατάστασης των θυμάτων από τα τροχαία ατυχήματα και στη σημασία της κυκλοφοριακής αγωγής για τα παιδιά. Πόσο εξειδικευμένα είναι τα νοσ...
Πόσο έχουν αλλάξει τα σημερινά αυτοκίνητα σε σχέση με το παρελθόν; Είναι πραγματικά πιο… έξυπνα από τους οδηγούς τους; Τι σημαίνουν ενεργητική και παθητική ασφάλεια; Ποιες είναι οι τεχνολογικές εξελίξεις στην αυτοκινητοβιομηχανία και πόσο βοηθούν στην προστασία μας; Ποιος οργανισμός ελέγχει και πιστοποιε...
Πώς γίνεται ο έλεγχος των οχημάτων στην Ελλάδα; Τι προσφέρει ο έλεγχος των Κ.Τ.Ε.Ο. και γιατί πρέπει να γίνεται; Τα οχήματα ελέγχονται ουσιαστικά ή μόνο για το παράβολο; Ποιος είναι ο ρόλος της Τροχαίας; Μας προστατεύει ή απλώς παρατηρεί; Τα πρόστιμα που επιβάλει αποτρέπουν τους οδηγούς να παρανομούν ή ...
Πώς γίνεται η εκπαίδευση των νέων οδηγών στην Ελλάδα; Ποιος εκπαιδεύει τους εκπαιδευτές και ποιος πιστοποιεί τις γνώσεις τους; Πόσο νωρίς πρέπει να ξεκινάει η κυκλοφοριακή αγωγή και τι πρέπει να μαθαίνουμε στα παιδιά μας; Τα διπλώματα πιστοποιούν πραγματική ικανότητα οδήγησης ή απλώς τα φέρνει ο… ταχυδρόμος; Τι ισ...
Πόσο επικίνδυνο είναι το οδικό μας δίκτυο; Ποιος το σχεδιάζει; Ποιος φορέας θέτει τους κανόνες για την κατασκευή του, ποιες είναι οι προδιαγραφές που απαιτούνται και ποιος ελέγχει την τήρηση αυτών των προδιαγραφών; Ποιοι είναι υπεύθυνος για τη συντήρησή του; Τι ισχύει στην Ευρώπη και τι στην Ελλάδα; Π...